[rc] Jakie śmigło APC do FF, 14x??

Witam,
Okazało się, że drewniane śmigła 14x6, które miałem zamiar użytkować z
silnikiem 15ccm 4t w fun fly`eu, przy dodaniu obrotów nie trzymają się na
wale, powyżej 5k obrotów śmigło się ślizga, co w sposób oczywisty psuje fun
factor :-)).
Postanowiłem zatem kupić apeceka, 14x??, który nadawałby się do 2m FF i
silnika 15ccm 4t, który kręci w przedziale 2-11k obrotów. Model gotowy do
lotu to ~4kg.
14,5x13W
14x6
14x4W
14x8
a może jeszcze jakieś inne byłoby lepsze?
Niestety nie stać mnie na zakup wszystkich wymienionych na próbę, tak więc
proszę doświadczonych Kolegów o pomoc w wyborze, albo ustawienie tych
śmigieł w kolejności od najlepsiejszego przez lepsiejsze, dobre i może być
:-)
pozdrawiam,
qrdl
Reply to