[rc] Jakie śmigło APC do FF, 14x??

Witam,

Okazało się, że drewniane śmigła 14x6, które miałem zamiar użytkować z silnikiem 15ccm 4t w fun fly`eu, przy dodaniu obrotów nie trzymają się na wale, powyżej 5k obrotów śmigło się ślizga, co w sposób oczywisty psuje fun factor :-)). Postanowiłem zatem kupić apeceka, 14x??, który nadawałby się do 2m FF i silnika 15ccm 4t, który kręci w przedziale 2-11k obrotów. Model gotowy do lotu to ~4kg.

14,5x13W 14x6 14x4W 14x8 a może jeszcze jakieś inne byłoby lepsze? Niestety nie stać mnie na zakup wszystkich wymienionych na próbę, tak więc proszę doświadczonych Kolegów o pomoc w wyborze, albo ustawienie tych śmigieł w kolejności od najlepsiejszego przez lepsiejsze, dobre i może być :-)

pozdrawiam, qrdl

Reply to
qrdl