Wankel

Witam czy ktoœ eksploatował Wankla . jakšœ zainteresował mnie ten silnik . Widziałem nowy ale koszmarnie drogi . Marek S

Z ciekawości: gdzie widziałeś? Jak drogi? Możesz jakiegoś linka podać? A eksploatuje go armia amerykańska w Shadow 200 - ich zapytaj;-). Wygląda tam ciekawie - jest dość mały i pewnie (?) względnie lekki a ma chyba 48kW mocy...
Maciek K.

tu ktos pisal, ze zakupil... http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?t=35261
WS

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPVE3&P=0
--
Lukasz
N 50 05' 04"
Użytkownik LukaszS napisał:

> http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXPVE3&P=0
http://www.allegro.pl/item348345225_modelarski_silnik_systemu_nsu_wankel_5ccm_nowy_.html
Witam tak na allegro . Nie zamierzam kupić bo drogi ale sam w sobie jest piękny .Kiedyś widziałem gwiaździsty 4 T i tez był piękny :) Marek S
Użytkownik Marek S napisał:

To jeszcze zobacz jak pracuje:
http://www.youtube.com/watch?v=zb_J-XrTbiY&NR=1

Witam Może mało by powiedzić, że eksploatowałem, bo ongiś wykonałem na podstawie opisu i rysunków technicznych elementów zamieszczonych w Skrzydlatej Polsce chyba to były lata sześćdziesiąte http://www.dwb.bolkow.net/modelarstwo.html i nawet działał tyle, że wymagał niezłych obrotów na uruchomienie, ale ponoć Wankle tak mają tzn x3 w stosunku do uruchmienia silnika tłokowego ma to zwiazek z przkładnia wał-tłok. Było to w czasach kiedy w RP królowały polskie Jaskółki z Mielca i NRDowskie Jeny Pozdrawiam Zdzisław www.dwb.bolkow.net www.bolkow.net ----- Original Message -----
Sent: Thursday, April 17, 2008 9:01 AM Subject: Wankel

---------------------------------------------------------------------- Sprawdz, czy jestes prawdziwym internauta! Kliknij http://link.interia.pl/f1d6e

Witam obejrzałem tego winkla i ...... podziwiam Marek S