PPjoy i Com

Witam czy ktoœ się może spotkał ze schematem do transmisji sygnału PPM poprzez COM ( z PPJoy ale bez procesora . Kiedyœ cos takiego zrobiłem ale nie mam
pojęcia gdzie posiałem schemat. Bardzo proszę o pomoc :) Marek S

Witam Jak moj maz by tak ciagle czegos szukal na Grupie... czy w domu to pewnie mialby rozwod jak nic...
Dobre, następnym razem proszę uprzedzać o takich odpowiedziach. Akurat piłem kawę i teraz muszę czyścić ekran laptopa. robin
wrote:

Witam Jak moj maz by tak ciagle czegos szukal na Grupie... czy w domu to pewnie mialby rozwod jak nic...
Witam eeeeeeeeech kobiety :) Moja żona jest zachwycona moja pasją i tym ze ja stale rozwijam . Nieraz odmówi sobie kosmetyku żeby jej maź miął na serwo czy inną drobna przyjemność. No jesteś okrutna w tej kontroli męża ja już bym się zapobiegawczo rozwiódł .:) ........ ale pewnie siedzi pod pantoflem z ogromna szpilka nad głowa . Marek S