strona = aktyalno┼Ťci

Czesciowo uaktualnili┼Ťmy strone w galerii - modelarz nasz skoczy┼é z 4000 tysiak├│w i drugi nasz modelarz informatyk buduje muche 100 w linkach
bractwo ludzi z pasj─ů - Zie─ç i Te┼Ť─ç
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl
Ôťľ

Nie dziwię się, bo i ja miałem problemy zaczaić o co chodzi.
Ôťľ
A ja sie dziwie - bo jak mam watpliwo┼Ťci to wchodze pod podany adres i rzecz sie ca┼éa wyja┼Ťnia bo jest napisane - w galerii - galeria ostatnia czyli 10 ta i - jeden z naszych model... skoczy ┼é ze spadochronem ... A jak kogo nie lubie , albo nie lubie tej strony to nie wchodze i kuniec

Add pictures here
Ôťľ