strona = aktyalności

Czesciowo uaktualniliśmy strone w galerii - modelarz nasz skoczył z 4000
tysiaków i drugi nasz modelarz informatyk buduje muche 100 w linkach
bractwo ludzi z pasją - Zieć i Teść
Reply to
Jerzy
Na prośbe pitlaba - wyjaśniam , że skoczył z 4000 tysiaków - znaczy skoczył ze spadochronem z 4 tyś metrów , a nie oznacza to ilości wejść na strone .I powinno być w tytule strona - uaktualnienia, a w linkach jest adres do strony naszych dwóch modelarzy z których jeden - informatyk prowadzący Firmę SYSTEMART - buduje od podstaw 4-ro metrowy model szybowca Mucha 100
Reply to
Jerzy
A ja sie dziwie - bo jak mam watpliwości to wchodze pod podany adres i rzecz sie cała wyjaśnia bo jest napisane - w galerii - galeria ostatnia czyli 10 ta i - jeden z naszych model... skoczy ł ze spadochronem ... A jak kogo nie lubie , albo nie lubie tej strony to nie wchodze i kuniec
Użytkownik "Agent 0700" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gaqqhp$346$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
Jerzy