"smok" do baniaka z paliwem ???

Witam,
Podpowiedzcie mi szanowni grupowicze jak powinien wygladac "smok" do banki z
paliwem w skrzynce startowej ???
Wiem ze napewno pompka -> wezyk -> filtr -> krociec w korku -> wezyk ->
ciezarek na dnie banki.
Zastanawiam sie czy do tego trzeba jeszcze jakis krociec odpowietrzajacy,
czy cos takiego....
Jak to powinno wygladac prawidlowo ???
Pozdrawiam - Grzegorz
Reply to
G.Kaminski
Witam.
Ja mam u siebie tak: Koñcówka tankuj±ca - wê¿yk spiralny - pompka - wê¿yk w korku - króciec w korku - wê¿yk - ciê¿arek z filtrem na dnie. Drugi króciec w korku z wê¿ykiem ( 2-3 cm) na zewn±trz. W czasie transportu koñcówka tankuj±ca jest wsuniêta w krótki wê¿yk - zapobiega to "wietrzeniu" paliwa oraz szczelno¶æ instalacji. Po zdjêciu koñcówki tankuj±cej - wê¿yk s³u¿y jako wentyl odpowietrzaj±cy.
Pozdrawiam Piotrek
U¿ytkownik "G.Kaminski" snipped-for-privacy@gazetaolsztynska.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:galhr5$3ba$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...
Reply to
Max