"smok" do baniaka z paliwem ???

Witam,
Podpowiedzcie mi szanowni grupowicze jak powinien wygladac "smok" do banki z paliwem w skrzynce startowej ???
Wiem ze napewno pompka -> wezyk -> filtr -> krociec w korku -> wezyk -> ciezarek na dnie banki. Zastanawiam sie czy do tego trzeba jeszcze jakis krociec odpowietrzajacy, czy cos takiego.... Jak to powinno wygladac prawidlowo ???
Pozdrawiam - Grzegorz
Witam.
Ja mam u siebie tak: Końcówka tankująca - wężyk spiralny - pompka - wężyk w korku - króciec w korku - wężyk - ciężarek z filtrem na dnie. Drugi króciec w korku z wężykiem ( 2-3 cm) na zewnątrz. W czasie transportu końcówka tankująca jest wsunięta w krótki wężyk - zapobiega to "wietrzeniu" paliwa oraz szczelność instalacji. Po zdjęciu końcówki tankującej - wężyk służy jako wentyl odpowietrzający.
Pozdrawiam Piotrek
wiadomości