Strony/fora o szkutnictwie (oczywiscie redukcja)

Czesc,
Serdecznie prosze o namiary na strony/fora dyskusyjne o tematyce
szkutniczej. Oczywiscie chodzi mi o redukcje. Na grupie nie pojawia sie juz
prawie w ogole ten temat, a ja musze sie jeszcze sporo nauczyc i zamiast
zadawac przedyskutowane 1000x pytania chcialbym sam to poczytac.
W tej chwili mam na warsztacie kuter Mary Ann z Billing Boats (ok 50cm
d³ugo¶ci). Chce go zrobic jako RC. Docelowo marzy mi sie Opty od podstaw.
Pozdrawiam,
Marcin
Reply to
goflying