Re: strony o moedelarstwie

Czy te Ciê zadowol¹???
GG:4030959
Reply to
Barto
a własnie - ze zapytam. jaki był adres strony kolegów z Poznania (czy Piły) co zrobili tego F-16 z napedem odrzutowym ? wycieło mi całe "ulubione" a wyszukiwarki sobie nie radza.
Reply to
Marcin Juraszek
U¿ytkownik "Marcin Juraszek" snipped-for-privacy@go2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:000901c51691$c65deb40$850aa8c0@Major...
Wybacz, ale ja nie jestem modelarzem, a szkoda. Natomiast jestem sympatykiem modelarzy, modelarstwa oraz wszystkiego co sie wiaze z modelarstwem. Czesto korzystam z waszej wiedzy. Szukam stron z roznego rodzaju informacjami i poradami z roznych dziedzin, które mogê wykorzystac w pracy w moim warsztacie. Nie interesuja mnie: chemia, elektronika (bo sie na nich wcale nie znam), ale interesuja mnie wszelkiego rodzaju pomysly i rozne rozwiazania usprawniajace prace zblizone do prac modelarskich. Glownie interesuje mnie warsztat. Pozdrawiam. Bartek. GG:4030959
Reply to
Barto
Prosze bardzo
Darek