szpachlówka epoksydowa - pomocy!

Witam, Mam dwie masy szpachlowe, jedna Wamodu, druga z Chematicu (tej kupilem wiecej na zapas). Po paru miesiacach oba skladniki kazdej ze szpachlowek "wyschly" i zrobily sie kruche. Nawet jesli uda mi sie je ugniesc na jedna mase to po utwardzeniu sa tak kruche ze rozpadaja sie w pyl przy lekkim nacisku . Probowalem reanimowac je dodajac acetonu, masa robila sie plastyczna, ale po utwardzeniu byla dalej krucha. Czy mozna z tym cos zrobic, czy tylko wywalić do śmietnika. Zal mi szczegolnie masy z Chematicu, bo ciezko ja w moich stronach dostac. pozdrawiam miśkrzyś

Reply to
miskrzysWYTNIJTO