!Pomocy! - masz aparature FM35MHz i jestes z Warszawy (Bielany)

Mam problem ze swoją aparaturą 4 kanałową robbe eco FM 35 MHz na 68 kanał, jak WŁĄCZE nadajnik to serwa zaczynają wariować. Chciałbym odnaleźć co jest zepsute, wiem że nie jest to odbiornik bo już sprawdzałem, zostają kwarce albo nadajnik, ale nie mam jak sprawdzić. Potrzebuje czyjejś pomocy, kwestia poprzekładania kwarcy i sprawdzenia drugiego nadajnika, nie zajmie dłużej niż 5 minut. z góry dzieki

Reply to
Hugh

Pisz na priv.

Ależ proszę.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Spotkaliśmy sie z Kacprem i po przetestowaniu wszystkiego ze wszystkim wynika ze jest cos nie tak z odbiornikiem lub QRx, a dodatkowo mają do tego cos serwa HS81 (sa zbyt wrazliwe) bo z 300setkami nic sie nie dzieje? troche mglista diagnoza ale przynajmniej wiem ze nadajnik jest ok

jeszcze raz dzieki Kacper za pomoc

Reply to
Hugh

W artykule <bla7nf$qq9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl> Hugh napisał(a):

Ależ proszę. Piwo się kobiecie spodobało ledwie wyszedłeś. Ku chwale matki ziemi!

KAcper

Reply to
Kacper Perschke