[Kupie] Aparature

Witam.
Do tej pory robilem samochodziki i 2 kanaly proporcjonalne mi wystarczaly.
wlasnie koncze budowe samolotu z depronu i poszukuje jakiejs aparatury.
im taniej tym lepiej.
pozdrawiam slawek
Reply to
sk
nie kupuj badziewia jak modelarstwo Cie kręci to kup sobie wszystko osobno tzn nadajnik ,odbiornik i serwa a nadajnik komputerowy taki jak MX 12 ,Hitec optic itp które obsługują wszystkie modele z heli włącznie.Nawet za kilka lat sprzedaż to za niezłą kasę.
Reply to
Marian
hej. ty sie znasz to ci latwo mowic. wiesz co z czym wspolpracuje. ja wole kupic uruchomiony komplet. mx-12 to stanowczo za drogo dla mnie slawek
U¿ytkownik "Marian" snipped-for-privacy@tlen.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... > nie kupuj badziewia jak modelarstwo Cie krêci to kup sobie wszystko osobno tzn > nadajnik ,odbiornik i serwa a nadajnik komputerowy taki jak MX 12 ,Hitec optic > itp które obs³uguj± wszystkie modele z heli w³±cznie.Nawet za kilka lat > sprzeda¿ to za niez³± kasê. > > -- > Wys³ano z serwisu OnetNiusy:
sk