Skrzynka na aparature - jaka?

Zblizaja sie swieta i chce zakupic walizeczke na aparature dla mojego tatusia. Ja swoja juz posiadam, jest to srebrna walizeczka chinska z OBI,
ale jednak na prezent przydalo by sie cos z wyzszej polki. Myslalem o tej firmie... http://www.peli.com.pl/ , ma bardzo fajne walizki, z super rozwiazaniami w stylu gambeczki w kostkach 1x1x1cm, ktore sie wyrywa i moza wlozyc dowolny obiekt, no ale 800,-zl to troszke za wysoka polka :) Moze macie jakies propozycje, doswiadczenia?
Pozdrawiam, st.

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_idF27 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_idG74 ,itp. poszukaj w sklepach modelarskich, Pzdr. Roman

Moja walizka też z OBI (chyba), ale z dopasowaną gąbeczką. Jeżeli nie będzie Twojemu tatusiowi przeszkadzać, ze prezent gwiazdkowy będzie "home made", to polecam to rozwiązanie: http://acn.waw.pl/jacek77/rc/technika/walizka.html
Wykonałem już dwie walizki według tej metody i nie mam żadnych problemów. A co do gąbki falistej, to czasem na alledrogo można znaleźć "ścinki" w przystępnych cenach. Szukaj jako "gąbka akustyczna", "gąbka/mata wygłuszająca"
Pozdrawiam Jacek
http://www.allegro.pl/show_item.php?itemH1777232

Bardzo dziekuje za wszelkie wskazowki, chyba skusze sie na propozycje z modele.sklep. Chcialbym cos gotowego, bo samorobke juz mam wlasna, wykonana na podstawie podanego linka, aczkolwiek na prezent wypadaloby juz cos gotowego kupic i nie kombinowac(choc kombinowanie , moim zdaniem , to kwintesencja modelarstwa :)
Pozdrawiam, st.