T 34 na działce :)))

Pozdrawiam
Chciałem sobie zbudować makiete czolgu T - 34 na dzialce
( a co ?? :))))) ) Czy ktos z Was moglby mi podac
stronke www z mozliwie dokladnymi zdjeciami tego czolgu ,
poszukuje rowniez wymiarow tego slynnego Rudego .I na koniec
male pytanko : z czego by tu zrobic gasienice?
Reply to
krzysiek
jezeli nie maja sie obracac, ..to moze ogniwa ze styropianu ewentualnie styroduru ;-)
Reply to
-=\Pioter/=-