jaka farba do t-34 ????

jaki kolor uzyc do pomalowania t-34??? (najlepiej humbrol albo pactra)
moze gdzies sa jakies tablice gdzie mozna to zobaczyc
pozdr
ObCy
Reply to
ObCy
Witam! Ja swojego T 34/76 malowalem 116 Humbrola. Wiem,ze to kolor dla US,ale sam sie zastanawiam,czy w ramach lend lease nie dostawali czerwoni hamerykanskiej farby ;-) Moim zdaniem kolor ten wyglada niezle na T 34. PZDR Łukasz
Reply to
invalid unparseable
Cześć!
Niedawno skończyłem model T-26. W schemacie pisało, by pomalować go na 1710 Testors. Kiedy chciałem kupić ten kolor w modelarskim, to okazało się, że sprzedawca sprzedał już wszystkie 1710, więc kupiłem 116 Humbrola, który dobrze "prezentuje się" na modelu. Myślę, że H 116 mógłby pasować do T-34, bo ruscy chyba malowali wtedy czołgi na ten sam kolor, nieprawdaż?
Reply to
psiemienczuk
odpowiednik w Ral to 6001 wiem bo zamawialem tą farbę w mieszalni.Pozdr Andrzej
Reply to
andrzejkostrubala
U¿ytkownik "ObCy" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bftld0$cv5$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
dzieki za podpowiedzi :) chyba tez skorzystam z 116 bo powinienem ja miec :) a dawaliscie jakis podklad?? (jaki?) a moze ktos sie orientuje w jakiej cenie jest silnik do tego modelu? i czy jest jakas wersja z wnetrzem ???
Reply to
ObCy