Targi Modelarskie - wielka kicha

Mam trochę inne zdanie. Były to pierwsze targi od czasów głębokiej komuny , sukcesem jest już to , że impreza się odbyła i jeżeli będzie kontynuowana to będzie coraz większa i lepiej zorganizowana. Stan naszych sklepów jest żenujący????? Pytam , których sklepów -może trochę konkretów - nie przypominam sobie , żebym kazał komuś płącić za towar którego nie mam -unikam nawet brania zaliczek .No ale jak ktoś myśli tylko oczubku swojego nosa to nie uda mu się dogodzić. JEŻELI KTOŚ MIAŁ OCHOTĘ COŚ KUPIĆ TO BEZ PROBLEMÓW TO KUPIŁ, TOWARU BYŁO OD WYBORU DO KOLORU. TARGI BYŁY BARDZO FAJNE I TEN KTO NIE BYŁ NIECH ŻAŁUJE !!!!!!!!!!!!!! Radosław Oleksy

czkolwiek pomysł świetny - było jak w temacie .... do bani.

Reply to
Ol-ePen Model

Nie uogólniaj, nie wszystkich.

Reply to
PiotrP

Z glebin modelarni ...

t> a pokluccie sie, ponarzekajscie i pokluccie(zamiast cieszyc sie , ze cosik t> drgnelo...), moze z tego wyjdzie lepsza integracja srodowiska i wspolne t> budujace wnioski na przyszlosc????[:))] chyba dlugo przyjdzie na to czekac, t> a szkoda....:/ t> pozdr jacek

Mentalnosc Polaka ?!?

<<< Dwoch Polakow, trzy zdana. >>>

MarCiu

Reply to