Tu Wroclaw, tu Wroclaw

Witam wszystkich, zaczalem sie wkrecac w modelarstwo lotnicze R/C. Chetnie
nawiaze znajomosci z wroclawskimi modelarzami. Znalazlem niezle miejsce do
oblatywania modeli - byle wysypisko smieci (teraz ladna trawiasta gorka) w
drodze na Kowale od Korony... bylem juz tam 2x z moim depronowym skrzydlem -
rozpietosc 2m, ciezar lekko ponad 500g, speed 400... (Heeeh, TO DZIALA, choc
mogloby lepiej :) ) Obecnie sie chcialem zajac technologia silnikow z
CDromow :)
Reply to
Grzegorz Wiernik
Napiszesz cos wiecej o tej gorce? Wlasnie sie rozgladam za jakas na ktora da sie MPK dojechac (cos mi starty z gumy nie sluza - marne umiejetnosci jeszcze). Tez jestem poczatkujacy, ale beznapedowy i mniejszego kalibru :-))
Reply to
AndR
W celu szybszego kontaktu podaje numer GG: 882007
Pozdrawiam Grzesiek
Reply to
Grzegorz Wiernik
tylko takie zdjecie udalo mi sie znalezc na sieci, poza tym wg mapy w okolicy jest kilka budynkow. Pozostaje wybrac sie na zwiady :-)
Reply to
AndR
U¿ytkownik "£ukasz Grabowski" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Odpowiedz poszla na priv zamiast na gupe :))
Proponuje odwiedzic Klecine. Na terenie bylej cukrowni jest kilka ha trawki. Czasem nawet dosc wysoka wiec ekologiczna - chroni kety (jednak nie wyladujesz ladnie). Jest to obok mojego domu, wiec zawsze jakas herbatka sie znajdzie :)
Pzdr !
Reply to
B20A5