Ubezpieczenie zawod├│w modelarskich

Mam pytanie, proszę o pomoc, który zakład ubezpieczeniowy ubezpiecza zawody modelarskie ?
Mile widziane namiary.
Pozdrawiam Marek F

Add pictures here
Ôťľ

Ka┼╝dy jeden - jest tylko kwestia wysoko┼Ťci sk┼éadki. Ponadto trzeba wiedziec co ubezpieczasz NW czy OC , wydaje sie ┼╝e raczej OC i tu kwestia - jakie modele b─Öd─ů lata─ç / ci─Ö┼╝sze czy l┼╝ejsze/ Ja ubezpiecza┼éem w Warcie
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl