Wychylenia sterów i depronowa Extra.

Witam
Buduję depronową Extrę ze strony

1) Jakie dać wychylenie steru wysokości i lotek ?
2) Jaki napęd zastosować, mam do wyboru (to co mam w szufladzie):
a) Speed 400 7.4V; śmigło 6x3 składane; Sanyo 8x500AR
b) Mig 280 6 V; 250x170; przekładnia 4:1; zasilanie j.w
Wiem że nie są to optymalne napędy do depronu (waga!!!) ale może będzie
latać. Moim zdaniem lepiej z zestawem a). Co wy na to.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota