są tu modelarze ze Szczecina - potrzebna pomoc do autka spalinowego

Witam! już jakiś czas temu ogłaszałem się w tej sprawie ale nadal potrzebuję pomocy chodzi o autko modelarskie na silnik spalinowy firmy KYOSHO znajomy znajomego (itd itp) po ponad miesiącu trzymania autka w końcu je uruchomił ale po tym jak sobie pojeździłem w sumie może ze 3 godziny autko znowu wymaga regulacji głównie chodzi o szczelność silnika na chwilę obecną raz zapala a raz nie a nawet jak zapali to i tak prawie od razu gaśnie Liczę na pomoc w odpaleniu auta, wyjaśnienie jak się je reguluje i ustawia (na przyszłość) ew w grę wchodzi zamiana wspomnianego silnika spalinowego (czas pracy łączny ok 5 godzin) na silnik elektryczny możiwa również zamiana radia sterującego

pozdrawiam i czekam na jakiś odzew Andrzej andrew_77 @ o2.pl (spacje wyciąć) lub tel/sms 0502473953

Reply to
AS