są tu modelarze ze Szczecina - potrzebna pomoc do autka spalinowego

Witam!
już jakiś czas temu ogłaszałem się w tej sprawie ale nadal potrzebuję pomocy
chodzi o autko modelarskie na silnik spalinowy firmy KYOSHO
znajomy znajomego (itd itp) po ponad miesiącu trzymania autka
w końcu je uruchomił ale po tym jak sobie pojeździłem w sumie
może ze 3 godziny autko znowu wymaga regulacji
głównie chodzi o szczelność silnika
na chwilę obecną raz zapala a raz nie a nawet jak zapali to i tak
prawie od razu gaśnie
Liczę na pomoc w odpaleniu auta, wyjaśnienie jak się je reguluje
i ustawia (na przyszłość) ew w grę wchodzi zamiana wspomnianego
silnika spalinowego (czas pracy łączny ok 5 godzin) na silnik
elektryczny
możiwa również zamiana radia sterującego
pozdrawiam i czekam na jakiś odzew
Andrzej
andrew_77 @ o2.pl (spacje wyciąć)
lub tel/sms 0502473953