Zapytanie o samochodziki RC

Witam. jestem tu po raz pierwszy na grupie. Zainteresowalem sie nagle samochodzikami RC. Poniewiaz lubie jezdzic prawdziwym samochodem wiec
tematyka autek zredukowanych lekko mnie wciagnela.
na poczatku zapalilem sie na taki samochod NIssan Skuline http://allegro.pl/show_item.php?item 455279
Ale ta cen a nic dobrego nie wróży. Szukajac czegos drozszego trafilem na Mercedesa QD za 160PLN http://allegro.pl/show_item.php?item 866491
Jednak okazuje sie ze nie ma proporcjonalnego stereowania skrecaniem. ja natomiast chcialbym pojezdic tak jak normalnym samochodem - wiec binarne sterowaniae raczej odpada
Znalazlem jeszcze Lexusa dosc taniego - 170PLN lexus http://allegro.pl/show_item.php?item 604735#filmy
ale na filmie wyglada ze ma dziwne wlasciwosci trakcyjne - wylata mu tył
Moje oczekiwanie jest takie: spora moc tak zeby mozna bylo dodac na zakrecie gazu i poleciec bokiem, sterowanie raczej proporcjonalne. Rozmiar tez zeby z 25 cm minimum miało.
Chce jezdzic na poczatku na klatce schodowej w bloku - sa dlugie korytarze i szerokie.
Co do gotowki ktora moge przeznaczyc to powiedzmy 200PLN, Moze byc bez aku, a aku na paluszki AA.
Czy mozecie mi nadac jakis kierunek? Czy jesli kupilbym tego nissana za 40PLN to okaze sie ze mimo mecahnizmu roznicowego i regulacji zbieznosci to jest tandeta? Albo ten mercedes QD?
Dzieki za ewentualne odpowiedzi
-- Adam Kondrat http://adam.kondrat.pl p.m.s Mazda 626-2.0-12V
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Witam !
Ja jedynie co mogę zrobić to odradzić zakup takich autek to są zwykłe zabawki dla dzieci... fotele w środku i te wykończenia ...nie jedzie to więcej niż 20 km/h.. ja jakieś pół roku temu kupiłem na allegro autko za 120 zł z proporcjonalną aparaturą i jechał jakieś 30 km/h To był starszy motel TAMIYA (10 Lat) Z tym że terenowiec ale bączki kręcił jak trzeba. Teraz bardzo żałuje że go sprzedałem... Ja bym proponował poczekać na coś ciekawszego na allegro z tego co wiem to podobne modele często się zdarzają ...tyle żeby to było autko dobrej firmy np. Tamiza może mieć nawet 10 laty ale od tych podanych przez Pana na pewno będzie o wiele lepszy....
Pozdrawiam Andrzej D. www.ajek6.prv.pl
wiadomości

zakrecie
z
i
aku,
to
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Ok - czyli lepiej kupić jakas uzywke. Tez sie na tym zastanawialem. Bede przegladal allegro. W sumie za cos porzadnego to i gotow bylbym zaplacic ze 250PLN jakby bylo naprawde super.

Fajny zbieg okolicznosci - akurat dzis ogladalem Twoja strone z onBoardami z samolotu. Interesujaca strona i wykonanie instalacji kamery na samolocie. W ogole gratuluje pomysłowosci i skutecznosci w rozwiazywaniu problemow (np odbiornik z tunera satelitarnego) Obejrzalme z przyjemnoscia i az sie zdziwilem, ze watek z filmami pozostal bez odpowiedzi :)
-- Adam Kondrat http://adam.kondrat.pl
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Witam !
Nie te super to raczej od 400 do........... ;-) ale da się trafić jakąś okazję która będzie dawała naprawdę sporo satysfakcji przy niewielkich kosztach 120-200 zł...... bo dalej to już są droższe zabawki ;-) ....
Pozdrawiam Andrzej D. www.ajek6.prv.pl
wiadomości

ze
z
W
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

zakrecie
z
Jesli myslisz o czyms powazniejszym, to sama aparatura proporcjonalna dwukanalowa nowa kosztuje 250 zl. :( oczywiscie mozna poszukac tanszej uzywanej, ale w zalorzonej sumie raczej sie nie zmiescisz pozdr Darek_J
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Chyba bede kupowal Tamiye tt-01 uzywke za okolo 500PLN.
Najwyzej sie pobawie miesiac i odsprzedam.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Polytechforum.com is a website by engineers for engineers. It is not affiliated with any of manufacturers or vendors discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.