Znalazłem pakiet w Markach...

...4 ogniwa AAA oklejone czerwoną taśmą lub koszulką. Dodatkowo po wierzchu
oklejone mleczną taśmą biurową. Ogniwa łączone lutowanymi blaszkami. Cyna
wygląda na w miarę świeżą, wiec podejrzewam że pakiet ne leży tam długo.
Oddam właścicielowi, który opisze jak dokładnie wygladał kabelek pakietu.
ps. Nie udało się wczoraj polatać Mefistem. Jestem troche podziębiony, w
dodtaku po 3,5 godzinnej nocy i ciężkim dniu moja kondycja psychofizyczna
nie pozwoliła mi na poprawne wyważenie modelu po ostatnich zmianach
konstrukcyjnych. Stwierdziłem że lepiej będzie odpuścić sobie latanie niż
zepsuć dzień do końca.
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski
Użytkownik "Piotr "Pitlab" Laskowski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cdqe0r$k3o$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
To sie moj znajomy ucieszy, czy znaleziony w "szybowcowej czesci lotniska ?" Wypadl jakos dziwnie podczas lotu (katapultowal sie? : ) w zeszla sobote i nie moglismy go znalezc... Zaraz poinformuje prawdopodobnego wlasciciela... BTW ktos wybiera sie jutro do Marek ?
KrzysiekPe
Przy ścieżce samochodowej wzdłuż pola, jakieś 30m od drogi.
wlasciciela... ok proszę o kontakt e-mailem
Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski