Metoda sił - zadania

Jestem studentką PW i potrzebne mi sa jakiś zadania z ram dwukrotnie statycznie niewyznaczalnych. Najlepiej zadania z rozwiązaniami ale te nierozwiązane też się przydadzą. W książkach jest mało przykładów a w
internecie też niewiele znalazłam. Była bym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mógł mi wysłać na maila jakieś zadanka albo jakiś link podrzucić.
Z góry dzięki
Dnia 2004-12-22 21:40, Użytkownik beee napisał:

Zajrzyj na http://www.ikb.poznan.pl/poss/dydaktyka/wyklady/mechanika.budowli / kupa materiałów do mechaniki budowli, w tym do metody sił, na ile pamiętam zawartość pdf-ów to przykład też się znajdzie.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy