Rozruch silnika elektrycznego

Have a question or want to show off your project? Post it! No Registration Necessary.  Now with pictures!

Threaded View
Proszę o pomoc.
Pilnie potrzebuję wartości współczynników dla lekkiego, średniego i
ciężkiego rozruchu silnika elektrycznego o napieciu znamionowym 1000 V.

Pozdrawiam
AJ

Re: Rozruch silnika elektrycznego

o napieciu znamionowym 1000 V.

Nie ma takich. Ewentualnie. "do 1000V"

http://www.elektroinstalacje.info/readarticle.php?article_id=6

Gógle nie boli:)

Pozdr.

--
PH

Re: Rozruch silnika elektrycznego
Tu masz rację.
Szukam w googlach już bardzo długo. Chodzi mi o konkret ile razy wzrośnie
prąd nominalny przy każdym z tych rodzajów rozruchu. Nie odsyłajcie mnie go
googli. Prosze o pomoc.

Pozdr
AJ

Re: Rozruch silnika elektrycznego

Prąd nominalny jest nominalny i nic mu nie wzrośnie. Linka Ci podałem,
masz tam ten współczynnik lepiej niż dobrze podany.

Dobierasz zabezpieczenia - dobrze zgadłem? Sprecyzuj dokładnie o jaką
wielkość Ci chodzi, najlepiej wzorkiem - to się dogadamy.

--
PH

Site Timeline