Rozruch silnika elektrycznego

Proszę o pomoc. Pilnie potrzebuję wartości współczynników dla lekkiego, średniego i ciężkiego rozruchu silnika elektrycznego o napieciu znamionowym 1000 V.
Pozdrawiam AJ

Dorota napisał(a):

o napieciu znamionowym 1000 V.
Nie ma takich. Ewentualnie. "do 1000V"
http://www.elektroinstalacje.info/readarticle.php?article_id=6
Gógle nie boli:)
Pozdr.
--
PH

Tu masz rację.

Szukam w googlach już bardzo długo. Chodzi mi o konkret ile razy wzrośnie prąd nominalny przy każdym z tych rodzajów rozruchu. Nie odsyłajcie mnie go googli. Prosze o pomoc.
Pozdr AJ

Prąd nominalny jest nominalny i nic mu nie wzrośnie. Linka Ci podałem, masz tam ten współczynnik lepiej niż dobrze podany.
Dobierasz zabezpieczenia - dobrze zgadłem? Sprecyzuj dokładnie o jaką wielkość Ci chodzi, najlepiej wzorkiem - to się dogadamy.
--
PH