Blacharka - problem z dnem zbiornika

Mam zbiornik wykonany z kwasowki 2mm, zbiornik w ksztalcie powiedzmy szescianu o boku ~30cm. W dnie tego zbiornika jest wspawana rurka spustowa i dodatkowo mocowania (plaskowniki prostopadle do zbiornika - punktowo wspawane na _sztorc_). Klopot polega na tym, ze zbiornik do momentu wspawania mocowan mial dno wklesle...wypukle....no....patrzac z zewnatrz na dno bylo ono wypukle (a wiec wspawana na srodku rurka byla najnizszym punktem dna). Po wspawaniu uchwytow dno stalo sie praktycznie proste, moze z lekka tendencja do wkleslosci. Pytanie brzmi, czy metoda lokalnego podgrzewania blachy dna da sie wyprowadzic je tak, aby znowu bylo wypukle? Troche drazni mnie ze nie da sie wypuscic calosci plynu ze zbiornika. Jesli da sie - to jak nalezy podejsc do problemu?

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Jak widzialem laserowe giecie - da sie :-) Tylko gdzie znalezc maszynke do tego ?

Palnikiem tez by sie chyba dalo. A w ogole to chyba robota dla kowala - przemlotkuje troche te plaskowniki po dolnej krawedzi, to sie wydluza i samo sie wygnie. A moze po prostu przylozyc troche sily ?

:-) maszynka w warsztacie mi sie zaciela i laser bladzi ;-))))

Jade za chwile po ten zbiornik, zapodam mu kilka _glebszych_, zobaczymy co sie stanie, najwyzej pospawam go ponownie :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W zasadzie moge, powinienem nawet tak zrobic. Otwor na srodku zaspawac i zrobic nowy odplyw w rogu. Moze tak jeszcze zrobie - jak sie okaze ze _dlugo splywa_ ;-)

Milego wieczoru. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ireneusz Niemczyk snipped-for-privacy@znajdziesz.w.starym.archiwum> napisał(a):

Najprosciej pogiąć to dno przy użyciu spawarki elektrycznej i elektrody. Układasz kawałek spoiny na dnie i patrzysz w która strone się wygina. Jak w dobra to robisz to jeszcze w innych miejscach po tej samej stronie. Jak w złą to po drugiej stronie. Metoda prosta i skuteczna. Tomek

Reply to
Tomek

Nie...w zasadzie ma nie razic w oczy ;-)

Poszla kloda drewna w ruch i jest cacy :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk