problem z plazma

Witam
Mam taki mały problem. Mam wypalarke plazmową i nie wiedzieć czemu
podczas cięcia blachy nie tnie jej pod kątem prostym. Próbowałem
zmieniać parametry, nowe elektrody, dysze, Acha palnik jest ustawiony
pionowo do powierzchni palonej blachy.
Ma ktoś jakiś pomysł, w czym leży problem ?
Reply to
yarosh
Loading thread data ...
"Ten typ tak ma" To nie tylko problem z plazm±, ale tak¿e z laserem, palnikiem, wod±... W ¿adnych z tych metod k±t ciêcia nie bedzie mia³ 90 stopni. Zwykle odchy³ka wynosi w granicach +- 3 st.
Reply to
Koval
+/- 3 stopnie tak ale ten typ ma az 30 No i na blachach o grubości 10 już wygląda to nieszczególnie.
Reply to
yarosh
Plazma ma duży kąt pochylenia. Trochę zależy to od doboru paramatrów cięcia, szczególnie szybkości oraz miejsca podłączenia masy. Zwróć uwagę czy pochylenie jest symetryczne, czy ucieka na jedną stronę. W tym drugim przypadku może pomóc podłączenie masy w 2 punktach. Ale przy 10mm nie ma co liczyć na pochylenie mniejsze niż 10-15 stopni.
Maciek
Reply to
Maciej Szymanski
Mozliwe że masz ZAJ... racje. Stół plazmy jest dość duży bo 12 m. i masa jest podpięta na końcu stołu. Zrobie testy ale już teraz podejrzewam że masz 100% racji.
DZIĘKI !!!!
Reply to
yarosh

Site Timeline

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.