Broszury dla spawalnikow

Witam,
jakie sa broszury, ktore najchetniej czytaja spawalnicy lub ludzie z
branzy spawalniczej.
W gre wchodza TYLKO polskie broszury/gazety/periodyki.
Mysle, ze grupe odwiedza spora czesc osob z branzy w tym Instytutow
Spawalnictwa, Uczelni Wyzszych, etc. - wiec mysle, ze Grupa pomoze :)
Reply to
AL
no o te to nie pytam - bo to normalne ;)
chodzi mi o taki nt spawalnictwa/nowosci w branzy/ciekawych rozwiazan/obliczen etc.
Reply to
AL
Użytkownik Adam Moczulski napisał:
Hah, jak byłem na praktykach w Zakładzie Energetycznycm to była pierwsza literatura "branżowa" jaką dostałem od pracowników ;-)
Reply to
Paweł Hańczur
Uzytkownik "AL" snipped-for-privacy@skads.tam napisal w wiadomosci news:e3n31u$7no$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Nie wiem czy to ktos to czyta ale mozesz zaprenumerowac sobie "BIULETY IS "
Kilka art. o nowosciach i full reklam ...
pzd F
Reply to
Flex