Dyplomy z suplementem.

RaW napisał(a):

Lepiej nie - to może się odbić niekorzystnie na studentach z powodu chorych ambicji niektórych prowadzących zajęcia. Taki przypadek był ostatnio na Politechnice Gdańskiej - pewnien doktor stwierdził, że skoro PG zajęło bardzo wysokie miejsce w ostatnim rankingu uczelni technicznych to należy więcej wymagać od studentów a wymagania tenże człowiek i tak ma delikatnie mówiąc duże. Wiadomo bowiem, że jest niemożliwe by student opuszczający po 5 latach uczelnię znał dokładnie cały materiał a tenże doktor ma zwyczaj pytania z materiału z 1 czy 2 roku i to dosyć szczegółowo.

Reply to
badworm

Wiesiek napisał(a):

Roznica pomiedzy dziennymi i zaocznymi jest olbrzymia. Skonczylem studia dzienne na polibudize w wawie. Potem robilem podyplomowe zaocznie. Na swoim przykladzie (i wielu innych, ktore znam) moge powiedziec, ze to kpiny a nie nauka. Na pewno powinno byc napisane na dyplomie czy studia dzienne, wieczorowe czy zaoczne.

Reply to
Przemek I.

Ponieważ to, ile student wyniesie z zajęć zależy od niego samego. Łatwo można wyobrazić sobie sytuację kiedy student dzienny odbębni wszystko na zasadzie "TrzyMiStykaZZZ" a zaoczny chociaż podstawy sobie dobrze opracuje.

Pozdrawiam, Antey

Reply to
Antey

Ja na Twoim miejscu widząc taka sytucję nie kontynuowałbym takich studiów podyplomowych. No, chyba że dla kwitu.

Jak w woju. por.rez. ( inny niż zawodowy), gorszy.

Pozdr. W.

Reply to
Wiesiek
Reply to
Piotr Wyderski

OT. Studia podyplomowe to nie studia ;)

No wlaśnie.

A na prawie jazdy powinna być marka samochodu na jakim zdawałeś egzamin ? <lol>

Reply to
RaW

RaW napisał(a):

Ma sie to poczucie humoru, ubaw po pachy.

Reply to
Przemek I.

Jestes pewien ze po V-tym roku bedziesz pamietal sposob rozwiazywania nietrywailnego rownania rozniczkowego z I/II roku ? :-)

Czesc!

Uzytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

  1. Nie mowie, ze bede, ale musze sie liczyc z tym, ze mnie zapytaja - maja takie prawo :))))))))
  2. Na obronie gosc, z ktorym zreszta darlismy koty, zadal mi pytanie z
3-ego semestru....Hmmm...panika (reszta komisji zreszta tez - tez nie znali odp.)... ale jakos udalo mi sie wybrnac i o to chodzi, a nie o to, zeby na pamiec recytowac rozwiazania :)))))))))))))))))) Przeciez to nie jest tak, ze jak skonczysz jakas specjlanosc, to juz nigdy nie zetkniesz sie z zagadnieniami dosc znacznie odbiegajacymi od Twojej dziedziny. No chyba, ze chcesz byc takim "unijnym" inzynierem - oni wedlug procedurek postepuja, myslec przy tym nie trzeba :]

Pozdrawiam, robal.

Reply to
Gamon