Forma

Witam, poszukuję firmy, która wykona podobne formy:

czarniawy

Witam, poszukuję firmy, która wykona podobne formy:

czarniawy

Konrad

Ładne. A z czego to? Alu? Nierez?

Może być alu, nierdzewka, odlew, byle powierzchnia była gładka...

Reply to
czarniawy

> Ładne. A z czego to? Alu? Nierez?

Jak lubisz słuchać porad, to ja bym doradził szkło. Nie białe, słoikowe, ale kolorowe jak tu:

Przypuszczam, że może wyjść taniej uruchomienie (forma), produkcja (materiał i robocizna). A że wyjdzie ładnie- to bez dwóch zdań. No i o gładkość powierzchni nie trzeba się martwić. Konrad

Jak lubisz słuchać porad, to ja bym doradził szkło.

Problem jest jednak przy odcinaniu pierogów. Na zdjęciu widać karbowany rant dzielący ciasto na części. Ze szkła nie ryzykowałbym robić coś takiego, może się łatwo ukruszyć.

Reply to
FunThomas

tanie i dobre to się mylisz. Jak chcesz dobre to daj na siebie jakiś namiar i będziesz miał zrobione. Ale tanie to nie będzie.

Reply to
Tomek