gazociągi - dziwne układy rur

Witam

Widziałem kiedyś rury nad ziemią które były ułożone w jednym kierunku na wysokości ok 5m, coś między 0,5m-1m średnicy w terenie rolniczym i odludnym. Dziwne było to, że choć kierunek był jednoznaczny (bez jakich kolwiek odchyłek), to były takie anomalie w ułożeniu rur:

| | |

Reply to
Jax

Użytkownik "Jax" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gu7617$ln6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Kompensator cieplnego wydłużania się rur.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczynski

W kształcie bramy w celu poprowadzenia drogi pod spodem, jak będzie potrzeba. Konrad

kompensacja wydłużeń.

Reply to
Jackare

na

odludnym.

odbicie

ponownie

takie

Bo tam moze byc jaki skarp w ziemi zakopany albo i poniemiecka harmata i dlatego jom omijajom. Pzdr.

Reply to
Tornad

ja bym stawiał na kompensację rozszerzalnosci budżetu projektu

Reply to
.pl

A niue bo kierownik tam stał i rozmawiał z prezesem przez komórkę, a pracownicy musieli iść do przodu z robotą, zresztą wcześniej kierownik kazał nie zawracać d... drobiazgami to ominęli ten kawałek ziemi gdzie stał i wykopali obok :) Jeden z nich ma zięcia, który był gdzieś na politechnice i wymyślili tą kompensację żeby się ludzie głupio nie pytali :)

Reply to
Adrian S.