gwinty srub i normy

Witam, poszukuje srub o wytrzymalosci min 12,9, i o gwintach M16x1,25 i M14x1,25. Z lbem okraglym pod klucz ampulowy szesciokatny. Niestety wszystkie katalogi znalezione w sieci posluguja sie - dla mnie tajemniczymi - normami. Czyli nie wynika z nich czy sruba ma taki czy inny gwint a jedynie ze jest typoszereg zrobiony w/g normy PNXXXX ew. DINXXXX Czy ktos moze mnie oswiecic pod jakie normy podpadaja M16x1,25 i M14x1,25 ? domator

Reply to
Piotr Domownik

Użytkownik Piotr Domownik napisał:

Witam

Nie podal Pan dlugosci

dla din912 sa ale ze skokiem 1,5

GG

Reply to
qed

Piotr Domownik pisze:

12,9 czego?

Pozdrawiam Slawek

Reply to
Slawek

Slawek pisze:

...i w jakim kierunku? ścinanie, rozciąganie ? Wytrzymałość statyczna? zmęczeniowa (ile cykli), w jakiej temperaturze? Na osie wahaczy parametr wytrzymałości statycznej może nie być wystarczający.

S.

Reply to
Slawek