[jak] nakretka.

Witam. Jak wg norm dobrac nakretke do sruby o gwincie M7 (P=1 D=7 D2=6.350 D1=5.917 D3=5.684). W poradniku mechanika znalazlem tabele z wymiarami "pod klucz", w ktorym nie ma podanej nakretki dla M7 (jest M6 i M8).

Z gory dziekuje za pomoc.

Reply to
non)Pascal

Nie dobierzesz ? Popatrz w : normę PN, maszynową,M- 02013 szereg średnic 3-ci. Zwykły ma P=1, a drobnozwojny ma P=0,75 i 0,5 mmm.Pola przekroju czynnego odpowiednio 26,2 ; 29,0 ; 32,2 mm kwadratowego. Czasami trzeba popatrzeć w coś "większego" niż poradniczek dla szkółki. Pozdr. W.

Reply to
Wiesiek.

To kliknij do mnie. podam Ci wszystkie wymiary gwintu, ale nie mam S-dla klucza M7. Ale można zastosować pierwszy wiekszy "normalny" = z pierwszego szeregu. Chyba, że nie można, ale ta niemozność musi byc uzasadniona. Wiesiek. Adres jak wyżej.Już wyciagam co trzeba.

Reply to
Wiesiek.