Jaki gatunek drawna do frezowania?

Po ertalonie bedziesz mial mniej sprzatania ;-) A tak na serio - cwiczylismy buk i bylo znosnie.

Nie wiem jak to ma wygladac, ale moze da sie odfrezowac z klocka alu? Jak maly detal - moze warto odpuscic odlewy? Milego. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Użytkownik Kurciok napisał:

MDF

Reply to
qedpl

Ok, jutro sprawdze.

Wiesz, mnie latwiej, ale dranstwo drogie bywa :( Zaczekaj z kupnem az zobacze co w projekcie jest. Milego. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Widze swiatlosc... ale musimy pogadac, nie jestem pewny ktory detal i jak chcesz zrobic. Milego. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk