klej do kabli

Witam

Hobbywstycznie zajmuje się tuningiem sprzetu AGD (optycznym)drobiazgi typu podswietlane klamki do lodówkek albo czajnik swiecący na różne kolory zależnie od temperatury wody w środku .

Teraz szukam kleju do przyklejania przewodów do lodówki (spokojnie NN, po trafo i stabilizatorze) Od takiego kaleju oczekuje

- przyklei igielit do emalii

- wytrzyma temeratury ujemne

- nie trzbea go dawać dużo

- da się oderwać bez uszkodzenia emalli

- no i w miare tani :-)

-wytzymałośc mechaniczna tylko taka żeby utrzymał ciężaj cieniutkiego przewodu

Znacie może taki klej?

pozdrawiam

Marcin

wt snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ale ma i poważną wadę w postaci długiego czasu wiązania :(

Ja stosuję w takiej sytuacji klej cyjanoakrylowy - klei kontaktowo wiekszość nieporowatych powierzchni. Nie klei kompletnie polistyrenu (o ile pamietam). Jak napisałem, jest to klej kontaktowy czyli nakładasz kropelkę, im mnij tym lepiej przykładasz i już. Wystarcza w zasadze 1-2 sekunty, czasem sekund kilkanaście.

Do wad (a może raczej cech) takiego kleju zaliczyłbym:

  1. nie ma możoliwości korekcji połączenia (jak złapie to już po ptakach)
  2. w momencie polimeryzacji wydzielają sie trujące związki (dlatego jak więcej kleję to na przeciągu)
  3. łatwo się przykleić to stołu :)
  4. nie daje elastycznej spoliny Uch, ale się rozpisałem.

pzdr., PB

Reply to
Paweł Bochenek