klej CA

Witam. Czy ma ktoś sprawdzony sposób na używanie tego kleju. Chodzi o to że ja używam igły 0,8mm i ta mi się ciągle zapycha.Próbowałem większych ale wtedy klej leci zbyt mocno. Pozdrawiam. snipped-for-privacy@o2.pl

Reply to
gar-da

Z glebin modelarni ...

gd> Witam. gd> Czy ma ktoś sprawdzony sposób na używanie tego kleju. Chodzi o to że ja używam gd> igły 0,8mm i ta mi się ciągle zapycha.Próbowałem większych ale wtedy klej leci gd> zbyt mocno. gd> Pozdrawiam. gd> snipped-for-privacy@o2.pl

Witam

Ja uzywam igiel 0,6-0,7 Znacznie precyzyjniej sie dozuje. Na zasychanie nic nnie poradzisz. Ale polecam miec pod reka zapalniczke. Kilka sekund i igla jest znowu drozna.

Reply to
Marciu11 - Viper