Materiał na elektrody

Witam. Poszukuj─Ö materia┼éu (raczej metal) na elektrody czujnika zanurzonego w wodzie. Woda mo┼╝e byc brudna, zasolona i mog─ů si─Ö pojawi─ç ropopochodne,
jakie┼Ť t┼éuszcze i inne tego typu zanieczyszczenia. Wiem ┼╝e stal nierdzewna spe┼éni te wymagania ale szef kaza┼é szuka─ç czego┼Ť ta┼äszego :(. Na elektrodach wyst─Öpuje napi─Öcie zmienne wi─Öc, elektroliza i z┼╝eranie sond nie powinno wyst─Öpowa─ç. Najlepiej jakby ten materia┼é wyst─Öpowa┼é w ┼Ťrodowisku naturalnym (┼╝ele┼║niaki, markety itp :)). A mo┼╝e np. mosi─ůdz pokry─ç czym┼Ť galwanicznie? Pozdrawiam Wojtek
--
┼╗ywiec - prawie jak piwo!

Add pictures here
Ôťľ
elektroliza i z┼╝eranie

Grafit ?
Add pictures here
Ôťľ

My┼Ťla┼éem, ale kruchy i wydaje mi si─Ö ┼╝e szybciej oblezie jakim┼Ť syfem i przestanie dzia┼éa─ç. Wojtek
--
┼╗ywiec - prawie jak piwo!

Add pictures here
Ôťľ
On Mon, 19 Feb 2007 20:11:24 +0100, wowa wrote:

I to ma wyjsc taniej niz nierdzewka ?
Monety sprawdzcie - moze wystarczy 10gr :-)
Ôťľ

Chyba nigdy nie mia┼ée┼Ť upartego szefa :). Monety gnij─ů w wodzie. A monta┼╝? Na gluta? Licz─Ö na pomys┼é na miar─Ö Nobla :) Wojtek
--
┼╗ywiec - prawie jak piwo!

Add pictures here
Ôťľ
wowa wrote:

No to mo┼╝e nierdzewny drut spawalniczy fi 1 mm - to chyba najta┼äsza za mb forma nierdzewki wyst─Öpuj─ůca w handlu, ze szpuli zrobisz z 1000 elektrod.
T.
Add pictures here
Ôťľ

To b─Ödzie w innej wersji. I raczej w postaci pr─Öt├│w fi 4-6. Liczy si─Ö powierzchnia styku. Na razie zostaje nierdzewka i toczenie. Wojtek
--
┼╗ywiec - prawie jak piwo!

Add pictures here
Ôťľ
wowa wrote:

Nierdzewna gwintsztanga ma wi─Öksz─ů powierzchni─Ö. Do nabycia w najbli┼╝szym sklepie ┼╝elaznym. Konrad
Add pictures here
Ôťľ
Byle co + galwaniczne złoto.
Dz.
Add pictures here
Ôťľ

Płytka ze srebra?
zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
wowa wrote:

Moja rada: poszukaj sobie innej roboty, bo tracisz swój czas. Głupich szefów widziałem wielu, naprawdę szkoda czasu.
Konrad
Add pictures here
Ôťľ
... a ┼Ťci┼Ťlej rzecz ujmuj─ůc, to zmie┼ä szefa !
Add pictures here
Ôťľ

Tak ca┼ékiem ┼Ťci┼Ťle to szef nie jest taki z┼éy :) I co jest z┼éego w tym ┼╝e szuka oszcz─Ödno┼Ťci? Wojtek
--
┼╗ywiec - prawie jak piwo!

Add pictures here
Ôťľ
wowa napisał(a):

S┼éysza┼éem o skutecznym rozwi─ůzaniu w postaci 2 szczotek grafitowych. Do kupienia w serwisie AGD. Czujnik w┼é─ůcza┼é pomp─Ö osuszaj─ůc─ů piwnic─Ö.
--
P. Jankisz
troch─Ö o rowerach:

BTW Syzyfowa praca. Lepiej zapobiega─ç ni┼╝ leczy─ç.
zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
"Zygmunt M. Zarzecki" napisał(a):

Dlatego działki w tej okolicy były tanie :)
--
P. Jankisz
troch─Ö o rowerach:

Jak si─Ö nie umie zapobiec, to tak w┼éa┼Ťnie jest.
zyga
--
warning!
http://zarzecki.com
On Tue, 20 Feb 2007 11:39:36 +0100, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Ja tam nie wiem, ale opinia jednego ze znajomych - najtaniej wychodzi pompa. A ze syzyfowa .. samo sie wlacza, ciebie nie absorbuje.
Ôťľ

Ale takie rozwi─ůzanie niekorzystnie wp┼éywa na budynek. Budynek jest nonstop podmywany.
zyga
--
warning!
http://zarzecki.com