Nowe liczniki

A skad wiesz jak w moim rowerze to jest zrobione?...

A.L.

Reply to
A.L.

By the way, czy rower stacjonarny za 2 i pol tysiaca dolcow jest "popularny" czy nie?...

A.L.

Reply to
A.L.

Sparawdzic ile go fabryka sprzedala :-)

Chociaz .. powiedzmy pol miliona w 400 mln kraju to popularny czy nie ? :-)

Kupiony w fabryce.

A.L.

Reply to
A.L.

W dniu 2011-03-08 16:18, A.L. pisze:

Nie wiem. Jak to jest zrobione w rozwiązaniu za $2500 ?

Reply to
PeJot

No to za to high-tech placisz bezposrednio Ty. Ciekawe czy ci odliczaja za zuzyta energie :-)

Albo czy licznik liczy jak sie prad wylaczy :-)

I tu pewnie jest roznica ze polski inkasent zarabia znacznie mniej.

Google ujawnia troche "stolen AC".

Ci panowie moze troche przesadzaja, ale widac zbyt maja

Ja tez nie wiem. Wiem ze to-to pokazuje sie an ekranie komputera, lacznei z predkoscia, oporem jazdy, rytmem serca, spalonymi kaloriami itede

A.L.

Reply to
A.L.

W dniu 2011-03-09 14:57, A.L. pisze:

Z ciekawości - gdzie są jakieś czujniki ? W najprostszych rozwiązaniach wystarczy znać *przybliżoną* charakterystykę hamulca i jego obroty, żeby wyznaczyć *przybliżoną* moc.

Reply to
PeJot

Czyżby wycofano się banu dla żarówek w przyszłym roku?

Reply to
Mirek

Nie wiem. Rower jest calkowicie zammkniety, na zewnatrz wystaja tylko pedaly, "trzymanka", siodelko i ekran komputera

A.L.

Reply to
A.L.

W jakim kraju?...

Jezeli chodzi o to, cytuje: "Although the United States is not phasing out incandescent light bulbs, it has set minimum efficiency standards for lighting which preclude most legacy incandescent designs; these minimum standards phase in between 2012 and 2014"

"legacy" to "legacy".

Zarowki halogenowe mieszcza sie swobodnie w "minimum efficiency standards". Miesci sie tez sporo zarowek konwencjonalnych o ulepszonej technologii

A.L.

Reply to
A.L.