Parownik klimy.

W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 06:34:16 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Poszukaj kto betonował zbiorniki LNG w Gazoporcie i czemu nie Polacy.

Tanie i trwałe budownictwo mieszkaniowe to jeden z filarów rozwoju gospodarczego. Rozumieli to komuniści, kapitaliści, liberałowie, narodowcy, populiści- być może i Ty byś zrozumiał.

Nawet piramidy stoją.

Jak poszukasz to i tłuk pięściowy znajdziesz. Albo kamienny toporek. Tylko dopisz jakąś konkluzję, czego to według Ciebie dowodzi.

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 06:34:16 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

A kto ? Jak wiesz cos wiecej, to napisz, ale moze w osobnym watku.

Tanie to jest amerykanskie. Ja takiego nie chce.

Ale chodzi mi o to, ze w blokach ten szew tak nie przeszkadza.

Stoją. To latwe. A ja poziomym prześle mostu.

Swoja droga - tez mnie to wtedy zastanowiło, podpytalem jakiegos budowlanca, i mowil, ze nie ma problemu. Czyms tam smaruja i mozna beton po kawału wylewac.

Tak jakos zapamietalem, ze ten budynek runal, bo mu połozyli ciezka ogrzewaną powietrznie podloge. Okazuje sie, ze nieprawda, podloga byla grzana wodą ... ale jak widac nazwali na wzor powietrznej.

Nic, dowodzi, ze oni tez znaja centrale klimatyzacji na dachu.

Ha - a moze po tym wypadku sie zniechecili, jak sie daje duzo malych, to nie widac ryzyka :-)