po co Bóg wymysli? korozje?

Zauważyłem wczoraj że "balkon" zaczyna mi rdzewieć. I tak zacząłem się zastanawiać czy proces korozji ma jakieś zastosowanie jak na przykład tarcie?

suryga

W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 12:52:25 UTC+2 użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał:

Ma bardziej praktyczne. Tworzy nowe miejsca pracy.

Reply to
kogutek444

Powitanko,

Nawet gdyby powietrze rdzewialo, to PSL z koalicjantem miejsca pracy tworzyliby szybciej;-)... dla swoich.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel O'Pajak

snipped-for-privacy@gmail.com

Nie bez powodu drzewiej gwoździe przed wbiciem w occie się moczyło.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

W dniu 2015-03-30 o 12:52, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Dzieki korozji zarabiaja lakiernicy i blacharze ;) A z odpadami korodujacymi nie ma tylu problemow co z dlugowiecznym odpadem plastikowym.

WM

Reply to
WM

Gdyby nie korozja, nie byłoby nierdzewki. W warunkach gdzie nierdzewka nie daje rady korodować, występuje metal dusting, czyli stal obraca się w proch.