Re: lampka

Chce przerobic lampke.
No i znalazlem tam inny przyklad - uchwyt wyraznie nakrecony na
nagwintowana rurke, bo widac gwint wewnetrzny w uchwycie.
I znow nie jestem w stanie odkrecic.
Tylko sile/moment ograniczam, bo jak znam zycie, to uchwyt zrobiony
z ZnAl, a to slabe jest.
Co oni zrobili:
-gwinty skleili?
-zespawali ?
-zapieklo sie ze starosci? a to nowka sztuka ze sklepu jest,
-mieli jakies rozkalibrowane gwintowniki, i skrecili na chama?
- ... unijna norma, ze klienowi nie wolno samemu rozkrecic ?
Jest tam jeszcze pare innych srubek, typowych,
ktorych tez nie jestem w stanie srednią siłą/momentem odkrecic ...
na nich mi nie zalezy, ale jak juz zaczalem sprawdzac ...
pojsc do warsztatu samochodowego i sprobowac kluczem udarowym?
J.

Reply to
J.F