Re: Materia?oznastwo - przeci??enia.

Sqeeb pisze:

> [...]

Teraz się MEMSy wkłada i 100 tysięcy g im nie groźne

ze swoimi 500 g wygląda blado :-) Konrad

A i tak jestem ciekaw jak to mocuja - cyna slaba jest :-)

Konrad Anikiel pisze:

A jak to robili w 45 ?

Reply to
PeJot

No wlasnie. Przyspieszenia w chwili wystrzalu sa (jesli dobrze licze) rzedu 10000g. Jak dla elektroniki lampowej to chyba dosc duzo...

pozdrowienia

krzys

Reply to
myszek