sciana oporowa

ile moze kosztowac wykonanie projektu sciany oporowej posadowionej bezposrednio a ile na palach?

pozdrawiam :)

Reply to
domach

100.000,00 PLN i 200.000,00 PLN
  • 22% VAT
Reply to
wiesniak

chodzilo mi o cene projektu - moglem bardziej sprecyzowac

Reply to
domach

Odpowiedz byla precyzyjna: tyle wlasnie moze kosztowac.

pozdrawiam pluton :)

Reply to
pluton__

Jestem studentem 3 roku budownictwa i mamy do wykonania projekt sciany oporowej posadowionej w dwoch wariantach. Ja dostalem sciane oporowa o wysokosci uskoku 5,8 [m] z dwiema plytami odciazajacymi. warianty:

1) sciana posadowiona bezposrednio na podlozu nosnym (Gp, Pd, Ps/Pr) 2) sciana posadowiona na palach (Gp genezy B, T, Pd, Ps/Pr) miazszosc torfu - 3m obciazenie naziomu - 9 [kN/m2] Pytanie brzmi - jakie honorarium moglbym zazyczyc sobie za wykonanie takiego projektu? (mniej wiecej :P chcialbym bardziej zorientowac sie jakiego rzedu sa to pieniadze)
Reply to
domach

nikt nie wie??

Reply to