Skad parametry wytrzymalosciowe dla stali?

Witam.
Wiem, ze tego pewnie powinienem szukac w PNormach, ale czy gdzies na sieci sa moze jakies tablice zawierajace parametry wytrzymalosciowe dla
najpopularniejszych stali? Potrzebuje prawdopodobnie tylko maks. naprezenie dla scinania i rozciagania, ew. zginania, musze do tego dobrac jakas stal i wyliczyc wymiary.
Google mi nie pomogly, a FAQ grupy chyba nie istnieje?
(P.S. Dziekuje wszystkim za pomoc w kwestii stopow jakis czas temu)
Pozdrawiam. -- [= WRonX =] [= http://www.Majcher.ORG =|= http://WRonX.NET =] [ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ] [ GCC d- s+:- a-- C++ US P+ L+ !E W+++ N+++ w++ !O M-- !V ] [ PS Y- t-- X+++ R+++ tv- !PGP b++ DI++ D+ G+ e h! r++ y? ]
www.matweb.com
pozdrawiam, EMO
Dnia 2005-01-18 20:48, Użytkownik WRonX napisał:

Dla stali konstrukcyjnych są w PN-90/B-3200 (nie jestem na bieżąco z nowelizacjami - może być coś nowszego). Uwaga - norma ta różnicuje wytrzymałość stali w zależności od grubości wykonanego z niej elementu.
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy