Wsporniczki NASA technology

Czyżby tu zastosowali? :-)_

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Poległ na tym, że zobaczył młot laserowy tam, gdzie go nie było. Filmowcy wymyślili miecz laserowy i takie są tego skutki.

WM

Reply to
WM

Nie wiem jak w tym wypadku (tym z linka), ale normalnie wali się dużo energii w krótkich impulsach co ogranicza lokalne przegrzewanie materiału i deformacje z tym związane.

Reply to
Marcin Debowski

Powitanko,

Cała trudność to albo zdobycie płaskownika o odpowiednich wymiarach, albo wyfrezowanie tego. Reszta do ogarnięcia w warunkach domowych. No chyba, że wymagana precyzja NASA.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Powiercić i pociąć, cała filozofia. Tylko liczba 100 szt. była powyżej mojego progu bólu, więc chciałem to delegować do fachowca.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Daj znać jak się skończyła przygoda. :-) I ile Ciebie kosztowała.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Być może skierowałeś własnie ofertę pod właściwy adres, co wcześniej nie miało miejsca. Nie mieszaj tego z traktowaniem poważnie lub nie bo to zależy od punktu widzenia/siedzenia.

Reply to
cef

W dniu 2018-01-28 o 14:47, cef pisze:

Ja bym obstawiał, że jednak od człowieka. Nie wierzę, że firmy do których się zwrócił maja dziesiątki ofert dziennie, i się nie wyrabiają odpisywać.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

A skad wiesz ze sie do fryzjerow nie zwrocil. Na razie jest informacja ze zwrocil sie do jakis firm. To ze maja na stronie napisane ze obrabiaja metal to moga wyoblac, nakladac powloki galwaniczne, piaskowac i malowac rurociagi, spawac, giac rury, robic mosty i windy.

Reply to
4kogutek44

Nie chodzi o samo odpisywanie, z tym zapewne nie byłoby problemu. Ale zapytanie na wejściu było źle przygotowane. I musi trafić we właściwe miejsce. Jak te dwie rzeczy nie grają, to nie ma oferty.

Reply to
cef

Jak kiedyś potrzebowałem nietypowych gniazdek, to się zwróciłem do producenta najbardziej zbliżonych, znanej firmy Amass. Po dwóch dniach łańcuszek trzech Chińczyków odpowiedział mi grzecznie, że zamówienie czegoś spoza katalogu nie spełnia ich wymagań co do ilości minimalnej, ale poza tym bardzo chętnie, mamy takie a takie wymagania (w załączniku).

Nie pouczaj mnie więc, co to znaczy traktować klienta poważnie, nawet potencjalnego. Z mojego doświadczenia wynika, że u nich to jest norma. Z jakiegoś powodu to oni zostali pierwszą gospodarką świata i na nowo rozkręcają wyścig kosmiczny. Bardzo im kibicuję.

M.in. dzięki temu wątkowi utwierdzam się tylko w przekonaniu, że z firmami z domeny *.pl nie ma nawet co zaczynać rozmów, bo to czysta strata czasu. Albo cię zupełnie oleją, albo "panie, to się nie da!"

Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Mogę Ci powiedzieć, jak się na pewno skończy: bez tych elementów nie da się skończyć pewnej serii próbnej, więc one na pewno powstaną. Tylko w wyniku zmiany w założeniach te urządzenia będą potrzebowały do swojego działania innego, które jest jeszcze na etapie projektowym, więc pośpiechu nie mam żadnego. I zamierzam z tego luzu skorzystać.

:-)

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Czyli zwróciłeś się do właściwej firmy.

Nie pouczam, tylko zauważam, że traktowanie poważnie jest relacją obustronną w tym wypadku.

Reply to
cef

Dzięki Robert za poradę, znalazłem wykonawcę.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p4chp8$6uc$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Moze po prostu firmy doswiadczone, ze na tym sie nie zarobi ... wiec szkoda czasu na odpowiadanie :-)

Albo trafiles na ferie i wszyscy na urlopach.

Użytkownik kogutek44 napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Albo faktycznie uzyc CNC. Albo sie spytac na ile jednakowe to ma byc - 0.01mm, 0.1mm, 1 mm

Jest roznica ... pare takich zlecen i trzeba kase fiskalna zakladac, a potem sie z nia bujac wiele lat ..

Tobie sie nie chce zrobic rysunku, a im ma sie chciec odpowiedziec "ponizej 1000 szt nie robimy" ? :-)

wowa

W dniu 25.01.2018 o 13:15, Piotr Wyderski pisze:

A nie masz koło siebie czegoś na wzór fablabu z Łodzi? Takiego warsztatu gdzie za stówę na miesiąc masz dostęp do cnc, tokarek, frezarek, drukarek 3D i innych + koszt zużytego materiału?

Reply to
Mateusz Bogusz