Wyłącznik do silnika 380v

Witam,
koncze powoli skladac do kupki zageszczarke gruntu
i mam pytanie (a nawet dwa):
1) jaki zastosowac poreczny wylacznik pradu ?
chodzi o jakis taki, ktory da sie zamontowac na raczce
do ciagniecia tej zabawki
2) podstawa jest metalowa, a bede musial uzyc
maszynki do zawibrowania kostki. Wymyslilem, ze
zrobie podkladke z desek . Tak ja trwale zamocowac
do metalowej podstawy ?
pozdrawiam
pluton
Reply to
pluton
Przyspawaj kawałek blachy i przykręć do niego skrzynkę z łącznikiem krzywkowym, np. takim:
w każdej hurtowni elektrycznej.
Maciek
Reply to
Maciej Szymanski
A nie lepiej metalową? Zawsze widziałem metalową.
Tak ja trwale zamocowac
Na wkręty?
Agent 0700
Kostki raczej sie metalem golym nie wibruje. Zawsze jest jakas podkladla plastik lub guma. Goly metal to na piach... Tym bardziej ze sasiedzi jakas takas kostke rustykalna wymyslili, czy cus - nie chcial bym im tego porysowac / popekac.
Hmmm... a cos blizej ? mam nagwintowac otwory w plycie ? :)
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Może przyklej na tzw. klej montażowy? Takie cóś w tubach do wyciskacza o żółto - beżowym kolorze, śmierdzi butaprenem. Masz chyba sporą powierzchnię, więc powinno trzymać jak cholera. Używałem Tytana i Soudala (min. do klejenia płatów nadwozia do szkieletu Trabanta - czyli spore wibracje - i trzymało...), inni producenci pewnie też robią. Tylko nie daj sobie wcisnąć wodorozpuszczalnego akrylu - jest do bani.
Maciek
Reply to
Maciej Szymanski
Tylko jak potem odkleje ? :) Podstawe uformowalem w 'saneczki' (z przodu i z tylu pasek plaskownika pod katem 45 stopni). Jak przykleje nieoderwalnie plaska deche pod spodem, to jak potem takim drewnem piach zageszczac ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Przykleisz sobie do desek kawałek blachy :-). Możesz jeszcze próbować namagnesować deski. Dobrze Ci ktoś napisał. Na śrubałki jakieś przykręć.
Reply to
kogutek
Przecież miało być _trwale_ ... :-) Jak chcesz to demontować to przewierć otwory w tej płycie (albo nawet dziury) a w deski wpuść śruby zamkowe (tak, żeby łby nie wystawały, bo porysują kostkę). Od góry dasz podkładki i nakrętki. Najlepiej samozabezpieczające, żeby się od drgań nie poodkręcały.
Maciek
Reply to
Maciej Szymanski
Nie gwintować, w metalu otwór, żeby łeb wkręta nie przeszedł, ale gwint swobodnie, a w drewnie nawierć cienkie dziurki żeby wkręt ciasno się wkręcał, kilka wkrętów i czołgiem nie ruszy.
Rzeczywiście gołym metalem po kostkach się nie jeździ, mają podkładki plastikowe, widziałem.
Drewno może być.
Agent 0700
Oczywiście nie na wylot, tylko tak 2/3 grubości deski.
Mała dziurka, nikt nie zauważy :-)
Dlaczego nie chcesz dziurawić?
Coś pokręciłeś, pewnie chodziło o to, że przełącznik prawo-lewo jest niewiele droższy, a czasem się przydaje. Akurat nie w urządzeniu wibracyjnym.
Pozdrawiam
Jacek
Reply to
Agent 0700
na dziurawienie żadnego robiłem taki wibrator i wiem jak się zachowuje po podłaczeniu - zaczyna sam jechać, i kierunek obrotów wyznacza w którą stronę jedzie. oczywiście wygodniej jest jak wibrator sam jedzie do przodu i tylko przytrzymujemy go z tyłu oczywiście sam wibrator na płycie musi być zamontowany osią pod kątem prostym do kierunku jazdy
jeffrey
Reply to
Jeffrey
Użytkownik "pluton" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs1j17$hjg$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ja sie obawiam, ze te deski będą miały małą żywotność. Może odwiedź sklep szewski i zainteresuj sie taką gumą w płatach, którą oni używają na podeszwy.
Reply to
Robert Tomasik
Mysle, ze to nie szkodzi. Do zawibrowania bedzie wszystkiego 20m2 u sasiadow i 25 m2 u mnie. Nawet, jak sie rozleca po tych robotach, to nie szkodzi.
A jak umocowac te gume ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Dnia Mon, 20 Apr 2009 10:02:30 +0200, pluton napisał(a):
Może lepszy byłby kawalek starego pasa przenosnikowego (z kordem w środku). Śruby do mocowania (trzpienie) mogą być dospawane od góry tuż za przednią krawędzią płyty - np w ilości 3 - 4 szt. W gumie robisz dziury (nie muszą byc otwory), lub eleganciej zakuwasz oczka np. plandekowe, zakładasz na śruby i podwijasz pod spód. Można zakręcać np. motylkami.
JK
Reply to
Jerzy Karski