Wy┼é─ůcznik do silnika 380v

Witam,
koncze powoli skladac do kupki zageszczarke gruntu i mam pytanie (a nawet dwa):
1) jaki zastosowac poreczny wylacznik pradu ?
chodzi o jakis taki, ktory da sie zamontowac na raczce do ciagniecia tej zabawki
2) podstawa jest metalowa, a bede musial uzyc maszynki do zawibrowania kostki. Wymyslilem, ze zrobie podkladke z desek . Tak ja trwale zamocowac do metalowej podstawy ?
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ
pluton wrote:

Przyspawaj kawa┼éek blachy i przykr─Ö─ç do niego skrzynk─Ö z ┼é─ůcznikiem krzywkowym, np. takim:
http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/laczniki-krzywkowy-4g-_2358037.html
dostaniesz w ka┼╝dej hurtowni elektrycznej.
Maciek
Add pictures here
Ôťľ

A nie lepiej metalow─ů? Zawsze widzia┼éem metalow─ů.
Tak ja trwale zamocowac

Na wkr─Öty?
Ôťľ

Kostki raczej sie metalem golym nie wibruje. Zawsze jest jakas podkladla plastik lub guma. Goly metal to na piach... Tym bardziej ze sasiedzi jakas takas kostke rustykalna wymyslili, czy cus - nie chcial bym im tego porysowac / popekac.

Hmmm... a cos blizej ? mam nagwintowac otwory w plycie ? :)
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ

Nie gwintować, w metalu otwór, żeby łeb wkręta nie przeszedł, ale gwint swobodnie, a w drewnie nawierć cienkie dziurki żeby wkręt ciasno się wkręcał, kilka wkrętów i czołgiem nie ruszy.
Rzeczywi┼Ťcie go┼éym metalem po kostkach si─Ö nie je┼║dzi, maj─ů podk┼éadki plastikowe, widzia┼éem.
Drewno mo┼╝e by─ç.
Ôťľ

No wlasnie bardzo chcialem uniknac dziurawienia plozy...
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ
pluton wrote:

od razu wstaw prze┼é─ůcznik prawo-lewo, niedu┼╝o dro┼╝ej a unikniesz k┼éopot├│w
jeffrey
Add pictures here
Ôťľ

Jaki wp┼éyw na dziurawienie p┼éozy ma prze┼é─ůcznik prawo-lewo. Mo┼╝esz mnie o┼Ťwieci─ç.

Ôťľ

Oczywi┼Ťcie nie na wylot, tylko tak 2/3 grubo┼Ťci deski.
Mała dziurka, nikt nie zauważy :-)
Dlaczego nie chcesz dziurawi─ç?

Co┼Ť pokr─Öci┼ée┼Ť, pewnie chodzi┼éo o to, ┼╝e prze┼é─ůcznik prawo-lewo jest niewiele dro┼╝szy, a czasem si─Ö przydaje. Akurat nie w urz─ůdzeniu wibracyjnym.
Pozdrawiam
Jacek
Add pictures here
Ôťľ
kogutek wrote:

na dziurawienie ┼╝adnego robi┼éem taki wibrator i wiem jak si─Ö zachowuje po pod┼éaczeniu - zaczyna sam jecha─ç, i kierunek obrot├│w wyznacza w kt├│r─ů stron─Ö jedzie. oczywi┼Ťcie wygodniej jest jak wibrator sam jedzie do przodu i tylko przytrzymujemy go z ty┼éu oczywi┼Ťcie sam wibrator na p┼éycie musi by─ç zamontowany osi─ů pod k─ůtem prostym do kierunku jazdy
jeffrey
Add pictures here
Ôťľ

Dokladnie tak bedzie. W ten weekend skoncze i pokaze fotki.
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ
pluton wrote:

Mo┼╝e przyklej na tzw. klej monta┼╝owy? Takie c├│┼Ť w tubach do wyciskacza o ┼╝├│┼éto - be┼╝owym kolorze, ┼Ťmierdzi butaprenem. Masz chyba spor─ů powierzchni─Ö, wi─Öc powinno trzyma─ç jak cholera. U┼╝ywa┼éem Tytana i Soudala (min. do klejenia p┼éat├│w nadwozia do szkieletu Trabanta - czyli spore wibracje - i trzyma┼éo...), inni producenci pewnie te┼╝ robi─ů. Tylko nie daj sobie wcisn─ů─ç wodorozpuszczalnego akrylu - jest do bani.
Maciek
Add pictures here
Ôťľ

Tylko jak potem odkleje ? :) Podstawe uformowalem w 'saneczki' (z przodu i z tylu pasek plaskownika pod katem 45 stopni). Jak przykleje nieoderwalnie plaska deche pod spodem, to jak potem takim drewnem piach zageszczac ?
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ

Przykleisz sobie do desek kawa┼éek blachy :-). Mo┼╝esz jeszcze pr├│bowa─ç namagnesowa─ç deski. Dobrze Ci kto┼Ť napisa┼é. Na ┼Ťruba┼éki jakie┼Ť przykr─Ö─ç.

Ôťľ
pluton wrote:

Przecie┼╝ mia┼éo by─ç _trwale_ ... :-) Jak chcesz to demontowa─ç to przewier─ç otwory w tej p┼éycie (albo nawet dziury) a w deski wpu┼Ť─ç ┼Ťruby zamkowe (tak, ┼╝eby ┼éby nie wystawa┼éy, bo porysuj─ů kostk─Ö). Od g├│ry dasz podk┼éadki i nakr─Ötki. Najlepiej samozabezpieczaj─ůce, ┼╝eby si─Ö od drga┼ä nie poodkr─Öca┼éy.
Maciek
Add pictures here
Ôťľ

Samo si─Ö odklei jak w┼é─ůczysz silnik :-(
IMHO tylko wkr─Öty.
Pozdrawiam
Jacek
Add pictures here
Ôťľ

Ja sie obawiam, ze te deski b─Öd─ů mia┼éy ma┼é─ů ┼╝ywotno┼Ť─ç. Mo┼╝e odwied┼║ sklep szewski i zainteresuj sie tak─ů gum─ů w p┼éatach, kt├│r─ů oni u┼╝ywaj─ů na podeszwy.
Add pictures here
Ôťľ

Mysle, ze to nie szkodzi. Do zawibrowania bedzie wszystkiego 20m2 u sasiadow i 25 m2 u mnie. Nawet, jak sie rozleca po tych robotach, to nie szkodzi.
A jak umocowac te gume ?
pozdrawiam pluton
Add pictures here
Ôťľ
Dnia Mon, 20 Apr 2009 10:02:30 +0200, pluton napisał(a):

Mo┼╝e lepszy by┼éby kawalek starego pasa przenosnikowego (z kordem w ┼Ťrodku). ┼Üruby do mocowania (trzpienie) mog─ů by─ç dospawane od g├│ry tu┼╝ za przedni─ů kraw─Ödzi─ů p┼éyty - np w ilo┼Ťci 3 - 4 szt. W gumie robisz dziury (nie musz─ů byc otwory), lub eleganciej zakuwasz oczka np. plandekowe, zak┼éadasz na ┼Ťruby i podwijasz pod sp├│d. Mo┼╝na zakr─Öca─ç np. motylkami.
JK
Add pictures here
Ôťľ