Aparatur Graupner FM-214

witam
mam "okazyjn±" aparature Graupner FM-214.
Posiada ona bodaj¿e 6 kana³ów, tylko tu w³a¶nie jest problem. Na dr±¿kach
jest tylko po jednym kanale- na lewym tylko w pozycjach góra-dó³ a na prawym
lewo-prawo. Czy mo¿na gdzie¶ dokupiæ, albo z jakiejs u¿ywanej aparatury
"prze³o¿yæ" te dr±¿ki, ¿eby by³o po 2 kana³y na dr±¿ek?? Czy wogóle to mo¿na
jako¶ przerobiæ lub gdzie¶ za³atwiæ??
darekcz
Hello No to ³adna okazja trzeba by³o doczytaæ ¿e graupner jako kana³ oznacza wychylenie z po³o¿enia neutralnego w jednym kierunku. Wiêc je¿eli masz dwa dr±gi które wychylaj± siê w 4 kierunkach to masz 4 kana³y poszykaj jeszcze jakiego pstryczka albo potêcjometru to beda twoje kolejne 2 kana³y. Wiêc reasumujac tak naprawde masz 3 kana³y. I w±tpie ¿eby sie tam da³o cokolwiek zamienic czy dorobic. Taki widzisz panie ¿arcik :( Pozdro Addriano
Reply to
Addriano
Witam,
Tez mnie naszla taka mysl, ze to wlasnie Graupner tak oznaczal kanaly, ale z ciekawosci odpalilem googla, wpisalem graupner fm-214, wszedlem na strone:
odpalilem info o tej aparaturze i co widze: 4 do 7 kanalow i wyglada, ze takich "prawdziwych", bo daja odbiornik ze slotami gdzies na ok 7 serw (male zdjecie), co wiecej w "plycie czolowej" sa miejsca na trymery dla dzojstikow dwuosiowych, a faktycznie te zamontowane wygladaja na jednoosiowe...
Pozdrawiam,
Szymon
Reply to
Szymon_Shaggy
ze
To znaczy ¿e to taki zestawik przeznaczony do full tuningu :D Ale moim zdaniem to mija sie z celem bo co niby mam zrobiæ z tymi dragami jedno osiowymi co nam zostan± wogóle to jakas paranoja. Ale niemniej kajam siê; wygl±da faktycznie na to ze to pe³ne 7 kana³ów mo¿na na tym zrobiæ tylko w imie czego i jakim kosztem ?? Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano