bardzo nietypowa sprawa [warszawa]

Witam, nie zabijcie za nietypowe pytanie, ale...
Czy ktos z kolegow z warszawy ma aerograf i moze pomalowac 2 nadwozia modeli
damochodow w skali 1:24 czyli dosc male???
Tym samym kolorem.
Sprawa wyglada tak, ze mam wszystko poza areografem co mi do modeli
potrzebne, na sam aerograf w tej chwili sobie nie moge pozwolic a malowalem
nadwozia np. sprayem lub inaczej cudowalem ale jakbym sie nie
nagimnastykowal, efekt nie byl zbyt fajny. Szkoda mi zespuc, bo sa to dwa
bardzo ladne modele Tamiya bmw z lat 70' dosc zadkie (takie wlasnie modele
zbieram, lata 70-90).
Acha, kolor ich ma byc bialy (obu). Moge zaplacic, jakos sie dogadac,
cokolwiek. Oczywiscie farbe kupie.
Reply to
marcin.d
Dnia 30.01.2005 marcin.d snipped-for-privacy@o2.pl napisał/a:
Odezwałem się na priv.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke
hm, nie dostalem zadnej wiadomosci :(( Moze sie Pan odezwac raz jeszcze, ale ja napisze?
pozdrawiam
Reply to
teddy
Dnia 31.01.2005 teddy snipped-for-privacy@o2.pl napisał:
Próbowałem też z innego adresu, ale nie mogę dzisiaj tam wejść i sprawdzić czy odpowiedziałeś, bo akurat położyli maszynę.
Przeszukaj nagłówki do tej wiadomości. Te, które Outlook Express ukrywa przed tobą, też.
KAcper
Reply to
Kacper Perschke