bateria do notebook贸w Toshiba z serii Portege 3440CT/3480CT/3490CT

Czy ktos mial do czynienia z takim pakietem od laptopa ? Co w nim moze siedziec - czy oplaca sie kupic za jakies 200PLN ?
Model nr: PA3038U-1BRL Parametry: Li-lon; 10,8 V; 3000mAh do notebook贸w Toshiba z serii Portege 3440CT/3480CT/3490CT
Pytam bo moze ktos eksperymentowal i ja rozebral ... Pozdro Buke

Oczywiscie pytanie do "experymentatorow depronowcow"...

tak w艂a艣ciwie to nie do ko艅ca wiadomo gdy偶 w jednym modelu baterii w r贸偶nych okresach Toshiba wk艂ada艂a r贸偶ne ogniwa. Poczytaj co jest napisane na pozosta艂ych nalepkach (takich ma艂ych) na baterii. Powinno tam by膰 napisane w kr贸tkim kodzie z kt贸rego roku jest bateria, to pozwoli oszacowa膰 co w niej mo偶e siedzie膰.
Pozdrawiam Stosiek

OK sprawdze - dzieki za info...

napisane
niej
Jest np.do Toshiba z serii 7000: " 5000mAh PA 2506U naklejka z kodem paskowym: XM2009P02 91000065APY"
ale i jest
"Bateria Toshiba Tecra 500 CDT - PA2490U naklejka z kodem paskowym: XM0007P02 950702AS"
czyli juz wiem - ostatnie linie to data ! czyli jak teraz jest 2004 a batreia z 1995 to moze byc juz zuzyta i to niezle :( DZIEKI WIELKIE