Białystok, Krywlany. W którym miejscu latamy?

Witam serdecznie.

O mały włos... Rzadko bywam na Krywlanach, ogólnie za duży "ruch". Jednak kilka dni temu musiałem tam latać. Przyjechałem, rozejrzałem się, pusto jak nigdy. Nie ma nawet kogo zapytać o kanał. Więc wystartowałem. Polatałem sobie piknie, wylądowałem i co słyszę w oddali? Kosiarka? Piła łańcuchowa? Nie na drugim końcu lotniska ktoś lata!?! Nie musze dalej tłumaczyć czym to grozi. Dlatego pytam. W którym miejscu? A może w dowolnym, tzn. trzeba objechać za każdym razem całe lotnisko? Niechciałbym spowodować komuś kraksy.

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

To chociaz pochwal sie kolegom jaki masz kanal...

Marcin

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
goflying

Witam ponownie.

Dowolny z pasma 35MHz.

Z całym szacunkiem, ale odpowiedź pytaniem na pytanie do niczego nie prowadzi. Jeszcze raz bardzo proszę o info gdzie powinienem latać?

Sebastian

Reply to
artmediaWYTNIJTO

Bylem pewien, ze dostales juz odpowiedz na priva.

Odpowiadajac, sprobuje odwolac sie do Twojej logiki, zastrzegajac calkowity brak zlosliwosci z mojej strony... Przyjazdzasz na totalne tyly lotniska i dziwisz sie, ze cos Cie zaskakuje? To, ze kiedys wyladowal tam papiez, to jeszcze nie zasada, ze to tam jest jego srodek...

Aeroklub jest dokladnie po przeciwnej stronie, podobnie jak buda modelarzy oraz rozsadny kawalek modelarskiej czesci lotniska, z w miare regularnie koszoną przez modelarzy trawą i... co gorsza... BARDZO REGULARNYMI startami modeli samolotow/szybowcow/depronow/itd...!!! Naprawde nie sposob tego nie zauwazyc, ale fakt, ze trzeba zrobic pare ladnych kilometrow i jezeli blizej Ci do wjazdu papiesko-gieldowego, to rozumiem, ze to stamtad rozpoczynasz swoje loty, ale jednak pamietaj... first things first... Latwiej zaczynac szukac od razu od klebka... ;-)

Serdeczne pozdrowienia, Marcin

Użytkownik snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
goflying

Witam ponownie.

Niestety nie dostałem.

Nic takiego nie twierdziłem. I nie tam latałem.

Tak też zrobiłem, pytając rok temu modelarzy z Białegostoku, którzy jak widać odpowiedzieli mi błędnie. Może to nie byli Ci własciwi modelarze? Nie wiem. Być może Ci własciwi nie mieli ochoty pomóc? Też nie wiem. Teraz wiem, że zostałem wprówadzony w błąd. Dzięki za info. Powodzenia!

Sebastian

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Tak BTW: Ktoś tu niedawno twierdził, że na grupie nie ma bufonady... Człowiek kulturalnie pyta, i zostaje bezpodstawnie zmieszany z błotem z powodu czyichś błędnych domysłów. A przecież można było nie pytać i mieć wszystkich "gdzieś". Wygląda na to, że tak byłoby lepiej. Tylko dla kogo? Ech...

Reply to
artmedia2WYTNIJTO

Witaj,

Rownie dobrze mozna kupic sobie samochod i jezdzic nim bez papierow, a pozniej przed policjantem pokazac szczere zdziwienie i stwierdzic, ze kumpel powiedzial, ze chyba mozna jezdzic bez nich.

Oczywiscie super, ze spytales o to, o co spytales (w koncu rowniez we wlasnym interesie), tylko czy nie prosciej szukac informacji u zrodla, czyli w aeroklubie, a nie u lotniskowych przechodniow? Tym bardziej, ze nasze spoleczenstwo nie potrafi powiedziec "nie wiem" jezeli nie wie i zawsze konczy sie na mniej lub badziej debilnej tworczosci...

Jezeli moja odpowiedz odebrales jako bufonade, to serdecznie przepraszam. Po prostu jestem wrazliwy na przejawy braku logiki.

Pozdrowka, Marcin

U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
goflying

Witam ponownie.

Dziękuję za info. Wystarczyło odpowiedziec bez komentarza. Tym bardziej, że o aeroklub też zahaczyłem, a rzeczonego razu byłem własnie przy nim, a ktoś latał na placu giełdy samochodowej. Postanowiłem zapytać, bo nie mam kontaktu z innymi, białostockimi modelarzami a widze, że lata się z każdej strony i właściwie to można stracić pewność gdzie jest ta właściwa? Teraz wiem, że miałem rację, bo aeroklub to naturalny wybór jednak moim zdaniem na Krywlany profilaktycznie lepiej nie zaglądać. Ja byłem tam kilka razy, w różnych miejscach i wiem, że nie sposób za każdym razem sprawdzić całego lotniska. Co do logiki, to jest tylko jedna. Nie ma mojej. Jeśli uraziłem "bufonadą", to przepraszam. Nie znam jednak innej nazwy dla sytuacji, kiedy ktoś nie znając faktów feruje osądy i wyroki. Celowo nie pisałem konkretów aby uniknąć takiej sytuacji. Reasumując, potwierdziłem swoje przekonanie i za to dziekuję. życzę udanych lotów i mniej takich niepewnych jak ja. Na Krywlanach nie zamierzam się pojawiać z modelem, więc jednego mniej ;-)

Sebastian

Reply to
artmediaWYTNIJTO