"BLASZKI" do laczenia pakietow GDZIE?

gdzie ( jestm z 3MIASTA ) mozna dostac blaszki do lutwania pakietow - tzn takie specjlane polaczenia do cel w pakiecie - zamierzam "zbudowac" pakiet

8X2400mA - jak nie blaszki to co najlepiej- dokladnie zastosowac ? doklanie to przerabiam nowy 7X2400mA pakiet na 8X2400mA

POZDRAWIAM pp

Reply to
PIOTR_P

AFIK blachy to sa do zgrzewania. Do lutowania uzyj raczje plecionki miedzianej - np z ekranu kabla.

Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Reply to
Wojtek Lesinski

Albo z kawalka odizolowanego grubego przewodu sieciowego (5 cm dlugosci wystarczy)

zbyszek

Reply to
zbycho

Witam

"PIOTR_P" snipped-for-privacy@post.pl napisał:

A ja kupiłem u Krzysztofa Szykowskiego w sklepie koło gdańskiego ETC arkusz blachy miedzianej 0,5 mm. Tnę to na pasy różnej szerokości w zależności od tego jaka jest pojemność pakietu i spodziewane prądy. Przed lutowaniem miedź należy koniecznie zmiękczyć przez wyżarzenie np. nad gazem. Po zagrzaniu do wiśniowego koloru wrzucić do zimnej wody. Robi się miękkie i bardzo łatwo można kształtować. Dodatkowo taka blaszka w pakiecie spełnia rolę konstrukcyjną.

Marek Popów Latające RC

Reply to
Marek Popów