"BLASZKI" do laczenia pakietow GDZIE?

gdzie ( jestm z 3MIASTA ) mozna dostac blaszki do lutwania pakietow - tzn
takie specjlane polaczenia do cel w pakiecie - zamierzam "zbudowac" pakiet
8X2400mA - jak nie blaszki to co najlepiej- dokladnie zastosowac ?
doklanie to przerabiam nowy 7X2400mA pakiet na 8X2400mA
POZDRAWIAM pp
Reply to
PIOTR_P
AFIK blachy to sa do zgrzewania. Do lutowania uzyj raczje plecionki miedzianej - np z ekranu kabla.
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Krzysztof J. Choroszko snipped-for-privacy@post.pl w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa³: snipped-for-privacy@post.pl...
Uzywam do lutowania pakietow wlasnie plecionki o szerokosci 5 mm - lutowanie jest o wiele latwiejsze niz przy uzyciu blaszek czy odcinków drutu. Ja swoja kupilem na Allegro ale niestety ostatnio juz nie widzialem podobnej w ofertach. Sklepy z czesciami elektronicznymi oferuja plecionke, najczesciej o szerokosci 2 mm do "odsysania" cyny - nie uzywalem nigdy wiec trudno mi polecic. Mimo wszystko warto zadac sobie troche trudu i poszukac bo lutowanie taka miedziana "tasma" jest lekkie, latwe i przyjemne :).
Pozdrawiam Wojtek Lesinski
Reply to
Wojtek Lesinski
Albo z kawalka odizolowanego grubego przewodu sieciowego (5 cm dlugosci wystarczy)
zbyszek
Reply to
zbycho
Witam
"PIOTR_P" snipped-for-privacy@post.pl napisał:
A ja kupiłem u Krzysztofa Szykowskiego w sklepie koło gdańskiego ETC arkusz blachy miedzianej 0,5 mm. Tnę to na pasy różnej szerokości w zależności od tego jaka jest pojemność pakietu i spodziewane prądy. Przed lutowaniem miedź należy koniecznie zmiękczyć przez wyżarzenie np. nad gazem. Po zagrzaniu do wiśniowego koloru wrzucić do zimnej wody. Robi się miękkie i bardzo łatwo można kształtować. Dodatkowo taka blaszka w pakiecie spełnia rolę konstrukcyjną.
Marek Popów Latające RC
Reply to
Marek Popów