Co słychać z giełdą modelarską w Krakowie?

Tak jak w tytule. Czy ktoś coś wie? Zbliża się druga niedziela miesiąca. Czy po wakacjach znów giełda w Krakowie będzie działać, bo do Warszawy nie chce mi się jechać. Była ona kiedyś przy ul. Mackiewicza 15. Leszek

Reply to
LeszekB

LeszekB popelnil byl nastepujacy tekst: : Tak jak w tytule. Czy kto? co? wie? : Zbli?a si? druga niedziela miesi?ca.

Gielda ma sie dobrze i sie odbedzie jak zwykle

11tego wrzesnia.

: By?a ona kiedy? przy ul. Mackiewicza 15.

Zgadza sie.

Pozdr, Mc

Reply to
McZapkie

Mam pytanie co do giełdy modelarskiej w Krakowie :Czy odbywa się cyklicznie w drugą niedzielę miesiąca na ul Mackiewicza 15 i czym sie tam handluje czy są np.używane aparatury lub silniki spalinowe i w jakich godzinach jest otwarta i czy wstęp płatny.

Reply to
Marian

Tak giełda w Krakowie odbywa się cyklicznie. Najbliższa 9 października od godziny 9:00. Ma dopiero kilka miesięcy, tak więc modelarze z silnikami nie zawitali. Zresztą to koniec sezonu ogórkowego. Ja sam byłem po raz pierwszy 11 września. Nie wiem ile organizatorzy biorą za wstęp kupujących, b ja zapłaciłem 5 zł za stolik (czyli "zdarli" ze mnie na 20 zł ). Byłem z osobistą, ślubną koleżanką małżonką i jestem z utargu zadowolony. Dojazd, stoliki, i obiad się zwrócił i dość jeszcze zostało na domowe wydatki. Zapraszam więc, bo o modele i akcesoria do RC się pytali. Jak będzie nas więcej jeździć to krakowska giełda znów będzie działać tak jak kiedyś w "Domu Kultury Kolejarz" przy ul. Św. Filipa. Leszek

Reply to
LeszekB