CRRC pod linuxem

Witam Mam proźbe czy ktoś z modelarzy pracuje pod linuxem.Mam problem z instalaciom tego symulatora pod Mandrake 9.2.Bardzo bym prosił o kontakt. Jest też Xfolli też pod Linuxa iteż mam z nim problem jak go zainstalować.Na grupach dyskusyjnych o Linuksie niewiedzom o co mi chodzi nie czuja tematu tylko modelarz może mi pomóc.

Reply to
Bogdan Peszko

Dnia 2003-12-19 23:41, Użytkownik Bogdan Peszko napisał:

Tzn, postępujesz w/g README, i jakie masz błędy? U mnie nie kompilował się o ile pamiętam dlatego że miałem inną ścieżkę do kompilatora Fortrana niż było w makefile, a poza tym brakowało jakiejś biblioteki graficznej, którą musiałem zainstalować oddzielnie.

BTW, wiesz że ten program jest mało user friendy, a jego obsługa polega głównie na wpisywaniu róznych komend w konsoli? (To piszę tak na wszelki wypadek, żebyś się nie zawiódł :)

Reply to
Jakub Witkowski