CRRC pod linuxem

Witam
Mam proźbe czy ktoś z modelarzy pracuje pod linuxem.Mam problem z
instalaciom tego symulatora pod Mandrake 9.2.Bardzo bym prosił o kontakt.
Jest też Xfolli też pod Linuxa iteż mam z nim problem jak go
zainstalować.Na grupach dyskusyjnych o Linuksie niewiedzom o co mi
chodzi nie czuja tematu tylko modelarz może mi pomóc.
Reply to
Bogdan Peszko
U¿ytkownik "Bogdan Peszko" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:brvuqd$jsn$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Mia³em zainstalowane dwa symulatory na Mandrake 9.1 Po zainstalowaniu ponad rok temu i sprawdzeniu ¿e dzia³aj± ich nie u¿ywa³em. Nie pamiêtam nawet co to by³o gdy¿ je¶li potrzebowa³em to korzysta³em z FMS-a (pracujê na kilku ró¿nych systemach).
Spu¼ni³e¶ siê oko³o tygodnia gdy¿ przeinstalowa³em go na Mandrake 9.2, a ¿e mia³em pewne problemy wiêc pozby³em siê starszej wersji przez sformatowanie partycji i zrobi³em czyst± instalacjê. Mam w³a¶nie k³opot z XFree86 i prac± z obs³ug± akceleracji 3D ale je¶li siê uporam to mogê spróbowaæ(system jeszcze nie skonfigurowany). Nie mam tylko tego symulatora wiêc potrzebny link lub pode¶lij na pocztê je¶li nie przekracza 5MB.
Prawdopodobnie instalki symulatorów pracuj±cych pod Linuxem zosta³y równie¿ skasowane( je¶li gdzie¶ je mam to nawet nie wiem gdzie ich szukaæ, ale by³y to wersje darmowe).
Pozdrawiam
Gugigugi
Reply to
Gugigugi
Dnia 2003-12-19 23:41, Użytkownik Bogdan Peszko napisał:
Tzn, postępujesz w/g README, i jakie masz błędy? U mnie nie kompilował się o ile pamiętam dlatego że miałem inną ścieżkę do kompilatora Fortrana niż było w makefile, a poza tym brakowało jakiejś biblioteki graficznej, którą musiałem zainstalować oddzielnie.
BTW, wiesz że ten program jest mało user friendy, a jego obsługa polega głównie na wpisywaniu róznych komend w konsoli? (To piszę tak na wszelki wypadek, żebyś się nie zawiódł :)
Reply to
Jakub Witkowski